tisdag

Jajjemän, nu har jag lämnat första avtrycket i Ankis nya blogg inför Osloflytten - check!
Såhär är det. Jag har alldeles för mycket kläder. Jag köpte ett par till jeans idag. GAAH! Hur fasen tänkte jag. 199kr men ändå.. Nu får det bli skärpning här!
Igår pluggade jag, Madde och Sofia på biblioteket, käkade thaimat på Borgen OCH tog en liten rolig sväng upp till Aschtan - för att leta upp Mr. X åt Mad :) Men tror ni inte att efter mitt och Sofias ingångtriggande så va dom inte kvar! Vilket sabbade hela grejen.. Sååå synd, men jag hoppas att det kommer en ny chans :) Åkte till Gustav och fick lite mat och kaffe, löste världsproblem och provade skor med Maj-Britt. Myspys!
Idag har jag varit på frågestund inför tentan. Uff. Läste som en idiot på tåget hem, missade att vi hade SI-möte idag! (Och tror jag struntar i morgondagens.) Får se hur Tina gör :) Får se till att få mycket gjort på egen hand istället!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0