söndag

Sitter i Börtan och lyssnar på Eskils spellista som han grejat ihop på spotify. Rätt mycket hårt. Fast han har med Markus Krunegård, DJ Khaled och Oasis så det är liiite mjukare toner också :)
Igår va jag till kyrkan två gånger, en gång till Gunnarskog och en till Gräsmark, eftersom de läste och tände ljus för alla som avlidit sen förra Alla Helgona. Det var mysigt men jag blir så understimulerad när jag bara sitter hela tiden så det kröp i benen på mig. Va och hämtade Gustav, Christian och Peter på hembygdsgården sen vid 12-tiden igår. De hade varit på kalas! Och idag har jag spenderat hela dagen här :) Vi har varit till Backsjöbotten och hämtat caddyn, då var även Martin med och så har vi varit i skogen en snabbis och lastat av en kärra med stockar. Och Maj-Britt har lagat jätte god mat, och nu lataaaaar jag mig. Hemskt. Jag är en latmask. Och kissnödig. Imorn börjas det på ny kurs! Mikrobiologi.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0