söndag

Fick sluta tidigare i fredags vilket gjorde mig jätte lycklig. Hann hem en liten stund innan det var dags för jobb på Dyrego. Det var roligt att komma dit och få lite ombyte. Jobbade i lördags också, vi slog förra årets dagsomsättning med 53,36:- precis! Vilket var skit kul eftersom när Linda gick, en timme innan stängning, hade vi 6000:- kvar att sälja för. Varken hon eller jag trodde ju att vi skulle komma upp i samma summa! :) Kom sen hem till Gustav som hade lastat ner en grävskopa från dumpern, för jag har eventuellt fått en spekulant på ena skopan. Topp! Imorn är det dags för universitetet igen -.- Synd att säga men jag är för tillfället ganska trött på det! Det är inte det att det inte är intressant, jag vill arbeta med människor och sjukdomar är fascinerande, jag är just nu bara grymt less på att läsa och plugga. Jag vill jobba arslet av mig på dagarna och tjäna pengar och sen komma hem och släppa jobbet. Jag pluggar nästan inte alls just nu, jag är en periodare, om man får använda det uttrycket. Hur bra är det då. Nej, skärpning behövs, haha.

(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0