home is where the heart is


Tjusig
bild från Köpenhamnsresan med flickorna. Det var underbara tider det!
Jahamen, nu sitter jag här och skriver ut alla (?) papper till mikrobiologi-kursen. Kursstart imorn eftersom vi tentade av anatomin & fysiologin i fredags. Tror det gick bra? Men bäst att inte ta ut nått i förskott. 120p va max och 60p va godkänt. Måste ha räckt till ett godkänt väl? Nåja. Spörs att se om 3 veckor!
Jag och Gustav stack iväg till Daniel och Lisa på Eda ikväll. Jag har inte varit dit än och han flyttade in för nårra månader sen! Daniel hyr en liten, urmysig timmerstuga i Lina. Den var verkligen skit mysig, det är så att man vill flytta hemifrån när man ser den! En sån skulle jag kunna tänka mig att bo i. Man slipper tapetsera.. Det är ju bra! Alldeles lagomt stort, kanske liiite för nära till grannarna. Annars perfekt. Vi såg på bonde söker fru och drack Nescafè. Haha, det stavas så! (Va tvungen att googla det.) Och så hade Daniel precis fixat ett litet akvarium som han varit och fyllt upp med molly, neontetror, khuliålar och scalarer. Så hemtrevligt så. Men tyckte det drog jäkla kallt efter golvet.. Upptäckte va felet va när jag och Gustav skulle gå. Hade inte stängt dörren ordentligt, den stod lite öppen! HAHA. Jag var sist in, så jag kunde inte skylla på Gustav ;) Illa Emmelie, illa. 

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0