söndag

Det var nån dag sen sist. I fredags var det valborg. På dagen var jag och Karin i Karlstad i studentshopping-syfte. Hur bra gick det då? Nej, inte så bra. Det fanns inte många vita kandidater till studentklänningar. Fick köpt ett par sandaler, läppglans, ett linne, en bodyspray och mat. Va tusan, jag har förr mig att jag handlade för runt 700kr. Måste ha glömt något! På kvällen var vi hos Louise i Ottebol och åt middag. Pasta, bacon, sparris, tomater, ostsås.. Gött säger jag bara. Wow, nu blev jag hungrig. Lite senare på kvällen umgicks jag med Gustav och Eskil och Maj-Britt och Peter och en som hette Mathias, haha. Igår vaknade jag, dock mindre utvilad, åkte till Jossan och började dola med Walles present! Walle har nämligen fyllt 20 nyligen :) Dennis var också där och vi pysslade med att klistra, skriva och packa in paket. Vi ordbajsade också fram en låt som skulle komma att bli The Walle Theme Song om jag inte minns namnet fel :) Lite efter sju anlände vi till Lersjöhyttan (Norge!) där födelsedagsbarnet och resten av folket befann sig. Mysig stuga! Vi käkade mat och firade Walle. Lite senare på kvällen framförde vi The Walle Theme Song och hon blev så glad att hon började gråta! Då kände vi att vi hade lyckats :) Hemfärden ägde rum vid tvåtiden och hemma var man typ kvart i tre. Somnade nykter, ärligt, finns det något bättre?
Imorse däremot var jag aptrött. Det känns att man har lagt sig runt tre flera kvällar i rad. Åkte ner och stod i kiosken på Örnvallen. Det var hyfsat kul faktiskt. Fick en t-shirt, det var det bästa av allt! Nu kommer alla tro, som ser mig i den, att jag har varit med och spelat fotboll på Maximat cup fast i själva verket har jag bara sålt korv och huvudräknat. Är det inte fantastiskt. Imorn blir det NuKo för på onsdag är det redovisniiiiiiiiiing. Om exakt en vecka bär det av till Tunisien! :) 

(v


Kommentarer
Postat av: Karin :)

Tog sista vaccinspruten idag. Det gjorde så satans ont! Jag trodde jag skulle svimma när hon sprutade in vaccinet. Nu känns det ingenting -.-

2010-05-03 @ 16:15:23
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0