onsdag

Här sitter jag och skriver en punktlista för mig själv med saker som ska göras. NuKo:n ska övas på och skriva  ordning och stödord. Det skulle vara redovisning idag men eftersom att Madde är sjuk ska vi få ta det för en mindre grupp på fredag. Lika bra va det, va inte så förberedd. Vi ska redovisa om skräckfilm. Jag hade allt mitt färdigt, förutom föredraget, har knappt övat på nåt eller sammanställt det så man vet i vilken ordning man ska redovisa så ja - det var lika bra! Nån av de återstående dagarna den här veckan tänkte jag skriva ut min projektrapport till Nisse. Har inte gjort det än, självklart har han fått den på mailen men jag är så snål på bläck. Fast visst så är den svarta bläckpatronen slut så det går inte att skriva ut 21 sidor med bara svart text. Ska se till att öva lite på sångläxan också, har lektion på fredag. Pianot har jag redan övat på, uhh va duktig! Sen har jag bara lyssnat snabbt på ensembleläxan "aiko aiko". Vi har den tills imorn så får nog lyssna lite mer ingående idag. Sen så kommer det lite roligare, eller det beror väl på hur man ser det.. Packa! På söndag morgon 07.00 åker jag, Madde och Karin till Tunisien! Helt sjukt. Vi satt och stre om utlandsresor och klagade över att vi inte skulle någonstans innan studenten på första arbetsmiljö och säkerhets-lektionen där i januari och nu står vi här! Om 4 dagar åker vi, vaddå GALET? Det är ta mig tusan redan 5 maj. Om drygt en månad tar vi studenten. Hallå! De närmsta 6 veckorna kommer troligen bli något av det roligaste vi har upplevt. Jag kan inte förstå det. Jag kommer inte kunna förstå att vi ska utomlands heller förrän på söndag när vi sitter på flyget.
Jag och Karin va och gymmade och simmade igår morse innan ensemblen vilket innebär stora muskelsmärtor idag. Haha, otränad gammöltant! Nu måste jag nog sätta fart. Bör röja lite på rummet och passa på att ta en sväng med Berry när det är så fint ute.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0