fredag

var det klart! Tror jag. Gymnasiets alla viktiga skolarbeten. Idag redovisade jag och Madde NuKo:n och lämnade in den! Aj, aj kapten! Allt är i princip färdigt. FATTA! Idag har vi repat med Johanna inför morgondagen. Vi ska spela på stora scenen på Charlotta kl 12.30 och kl 15.30 ska jag få motta ett litet stipendium eftersom jag har blivit utsedd till en av årets Eda-ungdomar, vilket känns väldigt roligt! :) Sen ska jag köpa inpackning med UV-skydd för håret på Rusta och batteri till min kamera och eventuellt något mer. Sen efter Charlotta ska jag hem och packa det sista för Tunisien. Jag, Madde och Karin åker till Gardermoen kl 03.30 imorgon natt för att flyga till Tunisien och landa i Enfidha runt 10-tiden tunisisk tid. Tunisien ligger en timme efter Sverige. Sen kommer vi åka buss i typ en och en halvtimme innan vi är framme i Hammamet. Det känns så sjukt! Undra vad vi ska hitta på, om det är fint väder, om folk är så galna som man har fått för sig att de är osv. Men det ska bli kul, en erfarenhet rikare! Nu ska jag pyssla i ordning med lite saker och när mamma kommer åker jag nog upp till Gunnarskog för en visit! :)

(v


Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis till stipendiumet! :) Och hoppas ni har/hade trevligt i Tunisien! :D

2010-05-14 @ 11:07:07
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0