tisdag

Är det inte världens underbaraste väder så säg. Jag och Madde stod på perrongen i solen förut i bara tröja, skratta och stre om spontanitet. Göttans! Man blir på så bra humör.
Igår, efter skolan var jag med Amanda på centret en sväng. Vi kollade runt i affärer och tog en fika. Sen åkte vi upp till Jossan där Sofia och Marika var och färgade håret på henne. Vi kollade på Eurotrip och satt bara och stre på övervåningen. Hur spontant och gött som helst :) Det var riktigt längesen. Gör gärna om snart igen!
Idag blir det lugnt. Ska gå ut en sväng, tänkte ta vårens första springtur! Fick lite panik förut, kollade mig i spegeln och inser att, ja jag vet, man ska inte banta, men mina lovehandels är stora. Tänkte att jag skulle gå på simhallen och gymmet nån dag. Karin kanske är på, det brukar vara roligt! :) Men det får bli en liten springtur idag bara för att och så kanske man ska börja tänka lite på vad man äter. Alla små onyttigheter som faktiskt är rätt onödiga, ibland. However, jag måste nämna att Tobias rakade av sig håret igår. Satt hos Jossan och sa att han är jättefin i snaggat och att jag gärna skulle vilja raka av honom. Då kommer det ett sms lite senare med beskedet att han har gjort det själv. Uhh. Sen fick jag även ett mms med bildbevis och då blev jag lite gladare :) Fick även andra mms utpå kvällen av annan avsändare.. :P


(v


Kommentarer
Postat av: Karin :)

Jag är alltid på! Tunisien närmar sig med stormsteg!

2010-03-09 @ 22:40:40
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0