måndag

Sitter och lyssnar på Hinder. Madde skryter om deras nya album så jag måste kolla om det är sant. Suttit och skrivit ner de händelser jag vill på i sommar. Arvika festivalen såklart, 15-17 juli. Det är i princip redan bestämt och camping är i så fall självskrivet även om jag troligen inte ska sova där, 1035:-. Peace & love hade varit himla kul, det kostar 1495-1645:- beroende på om man ska ha camping eller inte och är mellan 28 juni-4 juli. Hamnfesten är 6-7 augusti. Fryksdal är 28-31 juli, men det är dyrt med boende och det är dyrt att pendla till Sunne! Det är om man skulle åka en dag. Fast det kan man ju planera lite senare. Är det något mer kul som händer? Nu ska jag pysa till stan, ha min enda lektion för idag och åka hem igen :)

(v


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: tack ! :D



jag kommer inte på något mer stort att tillägga till din lista.

den ser bra ut ! (y) :D

Kanske Jösse föjda ? ^^,

2010-03-08 @ 12:57:29
URL: http://maerixon.blogg.se/
Postat av: anki

ääh, någon hemmafest måste vi ju typ klämma in :D

2010-03-08 @ 16:01:10
URL: http://ankinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0