måndag

I torsdags hade Maja sin stipendie- och studentkonsert. Det gick jätte bra för henne. Jag och Johanna sjöng Bright eyes och Johanna, Anna och Mathea spelade folkmusik mellan varven. Maja lägger ner sig och är väldigt duktig på klassiskt så stipendiet från konsertföreningen var hon väl värd. Inga bilder härifrån heller, jag satt ju på "scenen" hela tiden.
I lördags var det konsert ute på Ingesund. Rotary hade anordnat en konsert med syfte att få in pengar till "End Polio"-projektet. Pengarna kommer gå till att massvaccinera barn i de fyra länder där polion fortfarande är aktiv. Vi var fyra körer som medverkade samt några solister, dirigenter och kompmusiker. En bra konsert tror jag! Det kändes så, speciellt när vi drog i med två satser ur Carmina Burana  på slutet. Det var grejer det! :) Efter detta stod utgång på schemat. Vi kom hem, gjorde oss i ordning och åkte ner till kvart i elva. Det var med knapp marginal vi fick inträdet för halva priset och det var med ännu mindre marginal, faktiskt ingen marginal alls, som vi fick en drink för halva priset! Men jag grejade det trots att klockan var en minut över elva :) Kvällen var riktigt rolig. Pratade med massa känt folk och dansade! Hittade Gustav utanför Lekhörnan några minuter över två :) Vi väntade in Anton och Peter och gick sen bort mot Timmys. Där hittade vi nårra till som skulle med hem men först skulle det köpas mat. Det tog en bra stund innan vi kom ifrån Arvika. Stackars Gustav som inte ville att det skulle bli för sent, jag var hemma kl 5 :) Vid det laget hade jag skrattat mig fördärv åt de två torktumlarna i baksätet. Det gick inte att få en syl i vädret! En toppenkväll helt enkelt med ett lovande slut.
 

Tiki för nårra gånger sen :)

(v


Kommentarer
Postat av: sofia

hahah :D den bilden var lääääängesen. <3

2010-03-29 @ 18:37:10
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0