lördag

Vilket väder! Jag älskar det och jag hoppas att det stannar.
Idag vaknade jag 10 över 8, gick upp, åt frukost och satte mig med GeMun direkt. Asså, tro det eller ej men jag vaknade vid 3 i natt och hyperventilerade för att jag, i all hast, kom på att jag hade massa GeMu att göra. Jag hade lovat mig själv att vara färdig med den till efter sportlovet! Är jag det slutar nämligen mina GeMu-lektioner - JAG ÄR LYCKLIG. Jag satte igång imorse och nu har jag bara basstämman på sista låten att skriva ut. Och vet ni hur bra det känns? Det känns SÅHÄR HIMLA BRA! :)
Imorgon ska jag jobba. Ska öppna, städa burar och 25 akvarium. Måste peppa mig själv, känner att jag har dålig motivation till att jobba nu när det är så fint väder. Den är riktig dålig. Det blir nog kul, jag får ju umgås med Caroline :) Och tiotusen norskar. Ha en fin dag!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0