karlstad universitet

Man kan få svår ångest av att gå runt på universitetet en dag. Alla treor åkte till Karlstad universitet idag. Vi kom dit vid 10.15 ungefär, hann inte med Stefan Holms välkomst- och inspirationstal, SYND säger jag bara men som jag och Bettan har fått erfara så är inte vår studievägledare så värst snabb av sig. Vi skulle till Grums en gång och prata för Solberga gymnasiet och dess program, jag och Bettan var med från musikestet och tjaa, vi fick hoppa över lunchen eftersom vi var försenade! Vi fick ju äta den sen efteråt, jag åt halva i bilen från matstället till skolan. Taserud tittade snett på oss när vi kom in för sent. Fantastiskt.
Dagen har varit snurrig. Jag vet absolut inte vad jag ska göra till hösten, absolut inte. Och mer och mer förvirrad blir jag bara! Karlstad? Göteborg? Stockholm? Jobba? Ingen aning. Program då? Sjuksköterska? Jag säger bara en sak, jag är tappad.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0