ögon som glittrar

Igår åkte jag och Rasmus ner till centret och kollade på bilstereor. Det slutade med att jag införskaffade en Kenwood för 2 och 5. Jag är ganska nöjd faktiskt, jag tror att jag är det åtminstone för det låter riktigt bra. Bengt är lagomt glad på mig, han tror att vi kommer spela i sönder originalhögtalarna. Har nämligen övertalat dom att vi ska få sätta in riktigt ljud i mitsubishin. Fick låna Johans 10or igår så i eftermiddag när Rasmus kommer hem ska vi sätta in dom och Rasmus slutsteg :) Får spela varsamt ;)
Igår var jag med Gustav. Där var till en början även Daniel, alla låg utslagna framför tvn eftersom premiärturen med valpen som de har lagt ner mycket tid i garaget på hade ägt rum dagen innan. Men strax efter att Daniel gått gick vi till Anton och fick tårta och åt kaffe. Sen kom Daniel och Martin på en tandemcykel, hahaha! Anton tog sin fyrhjuling och vi följdes tillbaka till Maj-Britt. På vägen tillbaka drev dom och körde i skogen och försökte hålla i sig efter fyrhjulingen och det slutade med att dom tillslut fick punktering! Fast höjden av roligheterna var ändå när Gustav och Anton började brottas och bråka. Det var längesen jag skrattade så mycket! Efter att dom har brottats i tio minuter eller nåt så börjar Gustav; "Amen tänk i djurvärlden da! Där behöver en itte slöss å hölle på, utta där räcker'ä om en viser färger och blåser opp sä!" Och så började han blåsa upp sig. Jag skrattade så jag dog och det bästa var att varken Daniel, Martin eller Anton heller klarade hålla sig. Sen kom Peter och så tog vi valpen till dammen och grillade och metade. JAG FICK FISK. Mer än vad jag fått under hela min livstid! Roligt var det, hemma vid 2-tiden :) Nu ska jag mixtra lite med musiken och invänta Rasmus.
Ögon som glittrar, läppar som ler :)

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0