jamen javisst

Hej! Jag tar väldigt dåligt med bilder nuför tiden. Borde egentligen skärpa mig, det är ju så fantastiskt ute just nu så det är nästan synd att inte bevara den vyn! Idag har jag jobbat hela dagen. Städat akvarium och dylikt. Det gick super snabbt och precis när jag var färdig med det sista kom Amanda och vi pös ut och åt i solen tillsammans med Mathias som också hade lunch. Hade inte mycket att tillföra mitt arbete efter lunchen. Fyrtio minuter innan stängning kom Bôrtaligan och gav min dag en liten guldkant. Fem store starke pôjker och bara Daniel vågade snudda vid boan som jag tog ut bara för deras skull. De stod inte ens kvar inne i reptilrummet utan de placerade sig på andra sidan glasrutorna. Trodde att det skulle vara lite mer stake i dom i alla fall :P Ack ack vad de gjorde mig besviken! Haha.
Igår var jag på Gunnevi en tur :) Åkte till Bôrtan först och åkte därifrån kärra från Anton till Gunnevi. Det var dragigt, hade kul. Glömde legget men tog mig att in i öltältet flera gånger ändå. Inte för att jag hade så mycket där att göra, hängde bara på. Jag och Lisa dansade också :P Kvällen fortskred och vid 2-tiden åkte jag hem, var då ganska trött men mådde himla bra imorse. Tack gode Gud för Resorb och tekakor!
Nu ska jag gå ut i solen, äta ballerina och läsa Svensk Damtidning. Jag älskar att jag är en tant ibland.

(v


Kommentarer
Postat av: Karin :)

Ladda för blogguppdatering Emmelie! Nu kommer snart allt på en gång! x)

2010-06-28 @ 10:51:42
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0