imorn tar vi studenten

OH JA, IMORN SMÄLLER DET!
Imorgon tar vi studenten! Efter tre år på Solberga eller Taserudsgymnasiet är vi imorgon lyckliga studenter. Då är det ta mig fan partyyyy! Jag har svårt att förstå att det är imorgon. Det har gått jättesnabbt, har väl egentligen inte kunnat förvänta mig annat heller. Typiskt att det ska gå snabbt när man har det som roligast!
I måndags fixade jag och Rasmus ljud i Mitsubishin och på kvällen åkte jag och Madde till Edane, men när vi kom dit skulle alla ta tåget in till stan så då tryckte vi in ytterligare fyra personer i bilen och skjutsade dem in till Arvika. Linnea, Magda, Bettan och Sandra blev kvar i bilen resten av kvällen och vi körde runt runt, bort till Shell och vidare till tågstationen, tillbaka till Shell och sen upp på Esplanaden där det var fest. Det hände både roliga och tråkiga saker, hade riktigt roligt trots att jag höll på att bli av med körkortet. Polisen stoppade oss och frågade om jag var rädd om körkortet i och med att folk befann sig mer utanför bilen än innuti. Som tur var gick det bra. Jag har aldrig varit lyckligare i hela mitt liv :P En annan tråkig sak var att det hoppade in helt random folk i bilen som dessutom var otrevliga och betedde sig väldigt oförskämt. Förstår inte. Kom tillslut hem i alla fall, då var klockan halv fyra och jag började torka rutor. Folk hade ju spillt hej vilt över bildörrarna, kladdat på rutorna och sprätt chips över precis hela bilen! La mig vid fyra, somnade vid kl 6 eftersom det enda jag hörde i huvudet när jag la mig var dunkande musik och såg framför mig hur folk vandaliserade vår bil. Lagomt rolig morgon där, gick upp vid 9. Jag var ganska trött igår! Men tro det eller ej så gick jag ut på kvällen. Med mamma som chaufför åkte jag, Madde och Rasmus till en början runt runt i stan, efter att ha kollat läget på Bellas parkering, Shell och OK började det rulla in folk. Det roligaste var när vi körde om Antons bil för där i satt Gustav och såg ut som han höll på att sätta i halsen när vi drog förbi :) Kvällen va riktigt rolig! Det var längesen jag hade så kul. Träffade bl.a. Nanna, det är komiskt för allt Gönnerskefölk gör mig på så gött humör :)
Nej nu måste jag kila. Måste skriva en lista så jag inte glömmer grejerna för morgondagen. Min studentdag kommer börja 04.30 i natt ;)

FÖR VI SKA TA STUDENTEN!

(v 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till din student!

2010-06-10 @ 21:59:28
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0