can you feel the heat is on

Okej,  jag må vara dålig på att vara med på studentaktiviteter, har inte riktigt haft lust, men nu vill jag! Jag funderade på att börja skärpa mig på söndag? Eller måndag, beroende på hur det ligger till med skjuts och så. För PÅ TORSDAG TAR VI STUDENTEN! Herregud, det är helt otroligt. Heeelt otroligt, och ROLIGT!
Igår var jag och Änki på en spontantripp till Köla. Förutom att myggen höll på att käka upp oss så var det hur trevligt som helst. Det är så roligt med spontana grejer. Vi åt gifflar och Digestive, gick upp ett par kilo på dom timmarna vi satt där ;) Måste bara tillägga att för några veckor sen var jag och Spänki på en till spontantripp, den gången hem till Sara på Eda. Gissa om hon belv förvånad! Det var kul, vi blev sittandes hela kvällen och prata :)
Just nu sitter jag och "övar in" Ragnar tar studenten så att jag kan sjunga med till den högt och ljuuuudligt till veckan. Igår övade vi förresten studentsången ihop med alla studenter! Åh, hoppas det blir fint väder till veckan också. Det vore i alla fall perfekt! :D Jag blir så glad. Det ska bli kul att ta studenten, kul är verkligen rätt ord :)

(v


Kommentarer
Postat av: anki

haha, nu är jag nöjd! nu fick jag vara med hela två ggr :D deilig! :D

Detta får vi göra om ngn gång :) och självklart, ÖVA MERA KVINNA :D

2010-06-04 @ 10:11:53
URL: http://ankinilsson.blogg.se/
Postat av: anki

sv: haha, fan va gött äms :) ska försöka koppla in båda tolvorna nu och fixa lågnivåkabeln så att det inte glappar så ska vi nog kunna överleva denna veckan ;)

2010-06-06 @ 21:57:14
URL: http://ankinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0