lördag

Jobbat färdigt för idag, är ordentligt trött. "Emmelie, har inte du slutat för idag?" sa Henrik förut. Då hade jag jobbat över. Det händer ganska ofta. Idag hade Henrik med sig sin blandrasvalp till Dyrego. Den är jätte söt! Milton heter han och är en blandning av typ tio olika hundraser, några av dom var bernen sennen, golden och dalmatiner, mjuk som en liten nallebjörn. Har precis kommit hem från jobbet. Ont i huvudet och trött som jag skrev förut. Ringt till Rolf och hört mig för om det är okej att komma upp till Börtan och kolla vad pappa har i deras garage. Har försökt ringa Åke också men inget svar där, varken på hemtelefonen eller mobilen. Får pröva lite senare. Uhh, vad är det med mig.. Jag är så galet trött. Ska gå och ta en dusch och lägga mig på sängen lite, får se om jag slumrar till. Tagit två panodil också. Känns som jag skulle behöva sova ikapp.

(v


Kommentarer
Postat av: My

Sov ikapp. Det brukar jag göra varje dag, och jag är fortfarande ikapp med min sömn ^^ Saknar dig, hoppas vi ses snart :)

2010-07-27 @ 09:26:29
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0