"jag lyssnar på priest"

Ah okej. Nu ska jag göra klart en sak. Jag tycker inte synd om mig själv, inte för fem öre. Men det här har gått för långt.
Inte nog med att en person hastigt har ryckts ifrån mig, utan nu har det även uppstått ett problem som tar över hela min sorg och sorgbearbetning. Vid ett dödsfall tycker man att folk borde agera en aning mer eftertänksamt och försiktigt. I detta fall är det precis tvärtom. Personer som borde ha backat ett steg tar istället ett steg fram och tar över allt som finns. Detta gör mig galen.
Ikväll var jag hos farmor i Stommen och träffade Torgny, prästen. Programmet blir bra. Carin Skoglund ska sjunga och Johanna Nolgård ska spela fiol. Det kommer bli fint och jag tror att pappa hade varit både glad och stolt! Det är fortfarande overkligt att han är borta. Jag saknar honom. Det är nånting inom mig som längtar efter honom, väldigt mycket. Tanken på att han är borta har satt igång längtandet.. Imorn ska vi hämta Ingela, min faster, i Torsby. Återkommer.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0