onsdag











Nyheter? Har nog inga intressanta. Glad för Alex skull ;)
Annars idag har jag haft GeMu, NuKo och Matte C. Apkul, känns som jag har åstadkommit mycket. Eller inte. Slängt i lite färg i utväxten och tänkte lata mig med en kopp svartvinbärste. Håll i er, jag har fått en tid, EN FAST TID för min pianolektion. Det är revolution! Det har inte hänt på en termin. Vi får se om jag får utnyttja tiden också eller om jag måste tjata till mig lektioner, eller kanske rent utav extralektioner (en stor förvånad smiley!). Imorn slutar jag 11.20 men ska ha körrep timmen efter, sen åker jag hem. Måste ner sen på kvällen för då har vi studentkonsert rep igen. Ska jobba lite med Maddes projektarbete i studion också. Hoppas det inte blir alltför sent. Fredag är vi lediga. Föralltid :)

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0