måndag

Imorse frågade jag alla tjejer vart de har planerat att åka i vår och sommar och alla har ju planer. Vår klass har inga utomlandsplaner, inte för att jag vet om vi har några alls. Det tycker jag är jätte synd men som Stina sa så kommer vi nog ha en del ihop under klasskampen och vi kommer säkert ha flera klassfester så vi kommer nog allt umgås innan studenten. Fast det hade varit roligt ändå.. Hur som helst, detta ledde till att vi kom in på resplaner.. Och det slutade med att jag, Karin och Madde blev jätte sugna på att åka iväg en vecka runt Kristi Himmelfärd! Vi har kollat upp Spanien, Grekland, Malta, Cypern, Turkiet och lite andra ställen. Så förutsatt att vi klarar bestämma oss för resmål kommer vi antagligen åka iväg en vecka i maj, vilket skulle ge mig ett stort fett leende på läpparna. Det skulle kännas otroligt roligt. Det skulle faktiskt inte göra mig nåt att hamna på en turistort. Inte den här gången. Men vi får se vad vi hittar på! :)


(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0