torsdag

2010. Har inte reflekterat över det egentligen. Inte för att det är något att reflektera över heller! Jag har kommit underfund med att Kesha - Tick tock är en jävligt bra partylåt.
Jag kom hem från Sunnansjö och Tobias idag. Åkte buss från Grängesberg imorse vid 10. Va uppe skittidigt. Nåja, det kändes väldigt tidigt, och vemodigt på nåt vis. Man vänjer sig vid att vara borta hemifrån efter ett par dagar. Fast det är inte så illa att komma hem igen heller. Till min värmedyna!
Nyårsafton var bra. Jag, Tobias och Madde gjorde oss i ordning, åkte ner till Amanda som hade lagat jätte god mat och förfestade lite innan vi åkte vidare till stan och Ritz. Det var bra där också, det var lite tråkigt att bara övervåningen var öppen. Jag hade förväntat mig större yta och lite mer folk. Men dansgolvet var helt okej :) Det var kul att de hade byggt upp ett torn i mitten där de sålde öl och cider och skötte musiken ifrån. Det var roligast på dansgolvet, faktiskt. Man ville inte gå därifrån. Champagne smakade rätt okej också, åtminstone i det tillståndet. Smällde typ 350:- på dricka, herre min skapare, tur att det bara är nyår en gång i året. (Liksom alla andra högtider och festtillfällen!) Jag och Tobias åkte med Amanda hem till Fjäll och stövlade in lagomt påverkade. Lite arga dock. Höh.
Det blev lite dåligt med den där årsresumén jag brukar göra! Jag hade inte tid att skriva den. Jag får se om kreativiteten sätter fart någon dag. 2009 har varit ytterst händelserikt. Faktiskt ett väldigt bra år, men 2010 kommer också bli spännande på många vis. Ny uppdatering snart igen!



































New years eve'


(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0