alexandras studentkonsert





























Ikväll var jag, Madde och mamma iväg på Alexandras studentkonsert. Vi träffade självfallet resten av klassen där och konserten var jätte bra! Alexandra är så showig och har världens ljuvaste stämma :) Dessutom hade hon grymma musiker med också. Vidar på gitarrsolo, suverän! Hannes på trummor, han imponerar som vanligt. Lallen på piano, Martin på bas och Adin på gitarr, alla hur duktiga som helst. Riktigt bra! Det spelades massa Queen-låtar, Def Leppard, Norah Jones, Sofia Karlsson - jag spelar för livet osv. Det är så roligt att se! :)
Att tillägga är också att jag tyvärr inte hade kameran med mig på Stinas studentkonsert förra veckan men jag ska försöka ta lite bilder från varje som kommer hädanefter.


(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0