söndag

Det är fan helt otroligt. Jag, Tobias, Madde, Rebecca och Markus var på Tiki igår, jag lämnade in jackan och väskan och fick en lapp som jag stoppade tillsammans med betalkortet i bhn. Otroligt oklyftigt egentligen, man ska inte ha lappar och betalkort i bhn, dom kan ramla ur, men vart annars ska man ha dom om man har strumpbyxor? Nu var fallet så att jag varken hade strumpbyxor eller tappade något som låg i bhn.. Jag tappade bort det som hängdes in i garderoben! Eller vänta här nu, tappade JAG bort det!? Asså, min röda jacka för 1000:-, med nycklar till skåpet och till AKM, är borta. Min svarta HM-väska, billig men som innehöll busskort OCH värdebehandlingar till busskortet för resten av året låg där i tillsammans med plånboken och körkortstillståndet! Gaah. Det är helt otroligt, dom fanns inte på Sunday idag. Över 3000:- har någon fiskat upp genom att ta mina grejer. Det är så fruktansvärt frustrerande. Jag fick åka hem utan jacka och väska i natt. Jag blir totalt galen för dom påstår sig ha gett mig två lappar, en för väskan och en för jackan. Jag har bara en lapp, d.v.s. dom kommer troligen inte ersätta den saken jag inte har lapp för! Jag kommer få betala 350:- varje månad fram t.o.m. juni för busskortet och jag kommer få betala för de stulna nycklarna. Jag är riktigt förbannad och ledsen över att det är borta. Och jag frågar ju mig själv varför i hela världen jag hade nycklar och busskort med mig, varför jag inte tog ur dom. Jag hinner faktiskt inte oroa mig för det här nu, för jag måste fokusera på studentkonserten som äger rum till torsdagen och alla förberedelser som ska göras innan dess. Måste vara klar i huvudet och utsövd! Har absolut ingen plats i huvudet för att göra GeMu eller öva på matteprovet som vi egentligen ska ha till veckan heller. Jag blir så trött! :/

Till något annat. Tobias har ju varit här den här helgen. Han kom inte förrän efter 12 i fredags för han hade haft spelning så helgen blev något kort. Igår hade vi rep i 4 timmar inför studentkonserten, som han deltog i, och det gick väldigt bra :) Det känns som om låtarna sitter bra. Det är klart, det kan ju alltid bli bättre. Vi ska ha genrep på torsdag nästa gång. Konsertdagen! Vi åkte ju ut igår. Tobias fick köra. Vi hade väl tänkt oss åka runt 1, halv 2 men så blev inte fallet eftersom att Tiki inte hittade min jacka. Vi var kvar tills de stängde och var hemma kvart över 3. Vaknade vid halv 11 idag, duschade och åkte bort till Madde med passaten. Vi var kvar och stre med Gunnel och Anders i några timmar, sen åkte vi hem och åkte lite skoter :) Nu har han alldeles nyss åkt. Ingen person jag har träffat än kan göra mig fortare irriterad än han. Men samtidigt har jag inte träffat någon som jag tycker det är så jobbigt att säga hejdå till som till honom.


(v


Kommentarer
Postat av: Josefine såklart!

men gud, vad sjukt! Det ska ju tiki stå för ifall den hängde i garderoben. De måste du nästan ta upp med dem!! Gå dit och klaga.

2010-02-14 @ 19:35:38
URL: http://josefinethorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0