torsdag

Just nu sitter jag hos mormor och morfar. Dom har skaffat en laptop och internet men hur ofta använder dom det då? Jag kom hit igår, skulle lyssna på lite visor som vi hade i läxa på ensemblen. Mormor slänger upp datorn på bordet, hämtar världens längsta sladd, eftersom deras trådlösa internet är en gåta, det funkar inte med andra ord. Jag lyssnar på läxan och hon och morfar ser ut som två frågetecken. "Hur kunde du få den att låta?" Morfar bad mig gå in på blocket precis innan jag skulle sticka.. Jag knappade in blocket.se i adressfältet och sprang till skorna. Han tittade stort på mig ungefär som att "va håller du på med då, du skulle ju gå in på blocket!" och blev helt ställd när blocket-sidan redan var uppe då han slängde ett öga på datorn. Dom är roliga, dom skulle säkert tycka att internet va skit kul om dom kunde med det :)
Idag har vi fyllt i en enkät på svenskan (som vi egentligen inte längre har). Den tog slut förra veckan! :) Vi hade syon instället, hmm. Det var drygt. Det är jobbigt att tänka på att man ska göra ett viktigt och kanske avgörande val för sin framtid om en, två månader. Jag vet inte vad jag vill bli! Jag vet inte om jag vill söka sjuksköterska i första hand. Lägger jag det först och kommer in på det faller alla undre alternativ bort sa syon idag. Hjälp, tänkte jag då. Jag skulle på ett vis vilja läsa vidare direkt, på ett vis inte. Jag vet inte vilken av dom som väger tyngst! Just nu vill jag nog läsa vidare.. Men jag vill inte läsa nåt för att bara göra det. Nu måste jag pysa! Ska hem och äta. Har ingen dator hemma, den är full i virus igen!


(v


Kommentarer
Postat av: Karin :)

LÄS VIDARE DIREKT!!

2010-02-25 @ 14:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0