tisdag

Gissa om jag är lycklig! Det dök upp 36 varningar om virus på datorskärmen igår vilket resulterade i att datorn blev helt knäpp och jag trodde att jag hade förlorat all musik och alla bilder. Med andra ord PANIK. Jesper kom hit och fixade det idag och nu är den som vanligt, alla bilder och all musik är kvar. Vilken ängel! Det är galet vad illa man mår när datorn krånglar. Jag var säker på att alla mina bilder skulle försvinna. Jag borde verkligen göra något åt det, spara dom på skivor eller USB och ta hand om musiken. Det skulle ju vara förödande om det försvann!
Annars är allt bra. Det börjar dra ihop sig till studentkonsert. Det är en vecka och två dagar kvar vilket känns vansinnigt och långt ifrån verkligt, men. Vi tar allt med ro och det är så himla..? Konstigt. För varken jag eller Johanna känner oss speciellt stressade. Och det är ju bara normalt om det kommer nästa vecka! Det ska bli så roligt! :) Ni är alla hjärtligt välkomna! Jag har varit in till stan ikväll och repat med Johanna och Madde, kom hem alldeles nyss. Till en fungerande dator, snacka om att jag är lycklig. Jag kan lyssna på musik och göra GeMu-läxan! Inte för att det sista är speciellt roligt men det är välbehövligt eftersom uppgiften ska inlämnas innan sportlovet, sen är det slut på kursen! Jag är SÅ glad. Det kommer bli så jäkla mystiskt efter sportlovet. Ingen GeMu, ingen Matte C, inga studentkonsert-rep. Det är 3 veckor dit! Jag måste skärpa till mig nu och njuta av allt som är kvar :)
Igår va jag och mamma iväg till Karlstad. Mamma skulle på mammografi och jag hängde med på stan. Jag köpte kläder och fick dåligt samvete när jag, efter att ha lovat mig själv att försöka spara pengar och leva på studiebidraget, insåg att jag handlat för 879kr. Man ska aldrig lova nånting, man ska inte säga att man ska saker, man ska bara göra det! Att jag aldrig lär mig. Vi gick på stan en stund och åkte sedan ut till Bergvik där vi fikade och väntade på att Maggan skulle sluta jobba. Då bar det av till Kil :) Där blev det också middag och fika med Ola, Malin, Maggan och Mikael, sen följde Malin med till Arvika och André och vi åkte hem.
Imorn ska vi trycka upp våran studentkonsert-affish! :D



(v


Kommentarer
Postat av: Karin :)

Men käre värld Emmelie 879 kr handlar jag mat för på ICA jämt!

2010-02-10 @ 14:20:21
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0