the easy blues

Datorn fungerar igen! Det måste vara jag, mitt stora geni, som fixade den. När jag loggade in förut för att se om jag kanske kunde komma åt lite bilder och liknande dyrbart material så fick datorn stå på lite. Ett, två, tre så dök det upp ett virusprogram som frågade om jag ville rensa viruset. Jag tryckte ja och så var jag tvungen att starta om datorn och vips var det borta! :O Bäst att inte ta ut lyckan i förskott, det var ju inget som stoppade viruset att komma tillbaka en andra gång varför skulle det inte kunna komma tillbaka en tredje!
Hur som helst, jag är lite bloggsugen nu som ni kanske märker. Jag har laddat upp typ tre, fyra inlägg med bilder och lite text. Jag har massa, massa bilder som jag skulle vilja lägga upp och bevara åt eftervärlden. De flesta av mina vänner tycker att jag skriver väldigt mycket, oftast brukar de bara läsa inledningen och slutraden. Sofia brukar göra så ;) Och Jossan brukar skumma igenom det mesta har jag förstått, hon har sagt att hon inte kan fatta hur jag orkar skriva så långa inlägg. MEN, hör och häpna så fick jag reda på att de hade suttit och skrattat åt gamla händelser och inlägg på min blogg, för jag bevarar faktiskt ganska mycket detaljer och händelser i min blogg! Och då log jag brett för mig själv och tänkte vilken tur att jag skriver så långa inlägg! Haha, fy så roligt! Jag kommer troligtvis inte ge mig med det heller kan jag upplysa er om :)

Här kommer lite bilder från veckan. Eftersom det är sånt snökaos och tågtrafiken är väldigt försenad så har jag bara åkt bil och buss den här veckan. Jag har haft kameran liggandes i väskan av någon okänd anledning så jag har tagit fram och knäppt lite bilder då och då. Igår var det hur fint väder som helst, då passde jag på i bussen påväg till skolan. På kvällen var jag och Madde kvar i stan, liksom i förrgår, och jobbade med hennes projektarbete i studion. Jag köpte världens största äpple, jag har aldrig i hela mitt liv sett ett så stort förut och eftersom ingen skulle tro mig fixade jag bildbevis. Bilderna längst ner är från vårt kära hem pentryt på musikskolan idag! Nu ärre hälj för mig och snart är det dags att åka på Alexandras studentkonsert! :)






















Jag borde verkligen se till att ha kameran i väskan oftare! :)


(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0