akm

Nu sitter jag på AKM och lyssnar på Mustasch. Det är nåt snille som har fixat en bra spellista, det är ju fantastiskt. Ögonen svider och jag mår lite illa. Har repat sen 15.30 och nyss klämt i mig en enorm nötbulle som Madde har bjudit på eftersom vi är kvar och jobbar med hennes projektarbete. Jag gör inte så mycket just nu, men hon och Johanna producerar fiolsolo så det står härliga till i studion. Jag lyssnar på musik, bloggar och läser skit på internet. Min balklänning kom idag förresten! Mörkblå. Den passar rätt bra faktiskt :) Jag måste fixa en axelbandlös bh bara. Jag har dålig erfarenhet av såna, dom brukar bara ramla ner och skulle dom mot förmodan sitta kvar ger dom en en riktigt ful klyfta istället! Men jag har ju några månader på mig att hitta den rätte. Haha.
Det känns så himla bra när vi har gjort våra rep. Nu för tiden är vi jätte effektiva, vi hinner med många låtar, det är ju för att vi kan dom. Det är riktigt kul och alla blir jättesletna. Gillar vårt gäng, alla är så roliga! :D
Imorn är jag som bekant ledig men jag ska åka in till stan och planera inför studentkonserten med Johanna. Vi ska sätta låtordning och göra färdigt allt. Skiss på scenen, kolla det där med vilka förstärkare, vad vi ska göra på Ritz när vi kommer dit, kolla bildskärm ifall vi ska ha en sådan, kolla mellansnack också. Vi får se vad vi kommer fram till på ett par timmar! Vi kanske får komma in på Ritz redan på tisdag men då är det Ungdomens Jazzkväll och Hannes och Adam kan inte frakta dit några trum- eller basgrejer. Efter Stinas studentkonsert på onsdag ska vi däremot rigga Hannes trumset och soundchecka. På torsdag är det genrep! Wiiho, snart är det dags! Snart har vi genomfört studentkonserten. Det är sjukt. Det är KUL :D Vi har så himla bra musiker och körare!


(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0