måndag

GOD JUL!

Nu har jag åkt på nån slags influensa. Det började på juldagskvällen när jag va chaufför åt Gustav, Anton, Ljosdahl och Peter. Körde Antons flanknya merca - automat, bara bromsa och gasa ;) Kom till Anton vid 18.30, bytte några ord med Åke medan pöjkera gjorde sig i ordning för vidare färd och dryga halvtimmen senare var vi iväg. Det bar av till Sälboda och sen stan. Där blev det McDonald's och vi snurrade runt lite för att hitta diverse folk. Gustav och Peter lämnade bilen efter att två stassinger istället intagit baksätet (polisen upptäckte oss). De intog Tiki och jag skjutsade runt de andra tills det var dags för Rajjens. Där blev vi till stängning och efter en helnykter (!), minst sagt spontan dans med Christer så bar det av hemåt. Eller inte riktigt så kanske. Vi lämnade stan vid 3 efter att ha väntat en timme på Anton och Ljosdahl som ändå blev kvar i stan. Men det skulle hinnas med lite spying och sånt också mellan, haha :P Som sagt, hade väldigt ont i kroppen och halsen efter att ha suttit och skrikit inne på Rajjens i drygt fyra och en halv timme men det värsta släppte när jag klev innanför dörren i Börtan kl 03.45. Jag hade i alla fall haft ganska roligt under kvällen :)
Kl 10.00 vankades en ny dag och jag gjorde mig i ordning för jobb. Fy fan, städning av 25 akvarium, där fick jag då min beskärda del av kakan kan man säga. Panodilen gjorde åtminstone sitt och när jag satte mig ner och kopplade av efter städningen började febern komma tillbaka och kroppen värka. I natt har jag haft lite mysig frossa med fortsatt kroppsont och vita, förstorade halsmandlar, M-M-M. Nu har jag återtagit soffläge, med värmeomslag stup i kvarten. Tror att panodilen kanske börjar verka.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0