fly me to the moon

Får träsmak i röven, måste upp och röra på mig! Varit ute och gett djuren vatten, det har frusit i alla kranar ute så måste bära hinkvis med vatten innifrån. I brist på annat trevligt så lägger jag upp lite bilder på vad jag nyligen har gjort. HAHA. Varsågoda att ta del av min torsdag.

 






Precis efter att jag tagit det här kortet började hon frusta och dra åt sig näsborrarna och skaka på huvudet,
jag var helt säker på att hon skulle ta mig, så jag gjorde en snabb utvärdering av mina chanser att fly,
och tog mig hyfsat försiktigt ut ur hagen. Ärligt! Hjärtat satt i halsgropen.
(Tror hon var arg eftersom hon är den dominanta av korna och hela tiden ska vara först i vattenhinken, vilket jag absolut inte gillar så jag motade bort henne.)





Puuh, bäst att hålla sig på behörigt avstånd på rätt sida stängslet.
Beakta, dessa är ICKE att förlita sig på!





Här har vi gullepluttarna, aldrig farliga förutom dom gånger dom tror att man är mat.
Och dom gånger Tösen flyttar på fötterna utan att se vart hon sätter dom.
Och dom gånger jag rider Ian, den största,
och man håller på att fastna för att han SKA gå i skogskanten där alla buskar finns!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0