ÄNTLIGEN!

JAAA! ÄNTLIGEN har jag fått penicillin! Sköterskan tog halsprov på mig förut men strept-snabbtestet var negativt. Då höll jag på att avlida, men så sa hon att hon var tvungen att låta läkaren titta eftersom jag är full av blåsor och var och har haft 39,7°c i feber och han sa direkt att jag skulle få penicillin. Han gissade på att det ändå var nån streptokocker som inte syntes på snabbtestet. Blev så glad att jag nästan brast i gråt, löjligt, men det var sååå underbart att äntligen få nått som kanske gör att det försvinner. Det gör så ont att det enda jag kan svälja är sånt som är flytande. Och med det så försvinner väl antagligen febern och frossan! :) Tills dess, soffläge, penicillinknaprande och gurglande med bakteriedödande varannan timme. Då vet ni vart ni har mig.

(v


Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt Emmelie!! GÖTT! :)

2010-12-28 @ 18:51:58
URL: http://pandalakrits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0