45-års kalas


Ikväll har vi varit hos Peter på 45-års kalas :) Det var väldigt mysigt och varmt, haha. Christina och Sofia var där (Pernillas syster och systerdotter) och alla barnen var hemma så nu fick jag träffa dom allesammans. Vi fick smörgåstårta och tårta och sen bänkade sig den kvinnliga parten av sällskapet framför Bonde söker fru, vilket var ett bra initiativ eftersom det är ett mycket underhållande program. Gustav hade en ljusblå skjorta, och fy fasen va snygg han va. Jämt som en liten inflikning sådär ;) Haha! Han är som bekant en tidspessimist (jag är lite av en tidsoptimist) så han tog adjö redan när klockan var 20.55, men så hör jag Lars-Olof (Christinas gubbe), fem minuter senare, säga att Gustav rullar ut saaben från infarten. Eftersom att jag står framför Gustav måste han flytta på saaben för att ta sig ut. GÖTT, då startar den alltså inte. Happ, det är lite av min vanliga otur. Tur att han är tidspessimist!
Då får Peter ut med startkablar och jag får restriktioner om att sätta batteriet på laddning direkt jag kommer hem. Yes box, sagt och gjort, nu ligger det och laddar där ute. Livet är underbart! :)

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0