små små ord









Tog en promenad förut. Innan kom Madde och drog med mig ner till centret, mjukisalliansen. Hon skulle ha cola och jag köpte en Ramlösa. Bytte några ord med Sara som jobbade i förbutiken och tog en sväng in på djuraffären. Hade visst beställt 8 lådor med hundkex, istället för 8 förpackningar. Shit, dom kommer aldrig mer sätta mig på en beställning igen. Jag vet inte om jag ska vara ledsen eller tacksam, haha. Linda sa att det stod en hel pall ute på lagret med enbart hundkex. Kan det vara sant? Kollade lite snabbt igår när jag hämtade in den ena pallen från Hills, då stod en kvar och jag kanske inbillar mig men jag registrerade mestadels hundmatsäckar. Har antagligen inbillat mig, kan gott vara så. Jag med min tur just nu. Lite skrattretande, om man är på det humöret. Mådde mindre bra förut, dock inte så skrattkittlande. Kände av ångest, panikångest. Blev ingen hamnfest för mig ikväll. Tog en promenad med vovvarna, försökte ventilera bort skiten men jag kände mig precis lika tung som luften var då. Det vällde över mig, panikartat på nåt vis, och jag visste och vet inte hur jag ska hantera det. Vad jag ska göra, vad som får det att kännas bättre där och då. Det gäller att ta det lugnt och låta det gå över. Försöka varva ner. Det är hemskt, kände av det mycket förr. Det är svårt, vet precis vad det är när det kommer.
Över till nåt annat. Läst runt på massa bloggar nu och blev plötsligt väldigt läs- och filmsugen. Blondinbellas Egoboost skulle vara kul att läsa och sen hittade jag flera bloggerskor som tipsade om bra böcker och filmer. Kanske är nåt för själen! Och så har jag Gustav, som är väldigt stark och stöttande. Som balsam för själen. 

(v


Kommentarer
Postat av: sofia

jag har precis beställt egoboost. du kan få låna den när jag är klar med den :D

2010-08-06 @ 22:13:06
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/
Postat av: My

Det är inför aktiva arvikas hemsida. Dom ville ha sommarbilder till hemsidan, så vi ställde upp. Tycker det är så kul. :) Usch vad jobbigt, saker och ting tycks alltid komma på samma gång.. Kanske vore skönt och göra nått för att komma bort lite?! <3

2010-08-07 @ 12:48:09
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0