pappa, du finns i mitt hjärta

Va otroligt fel det kändes att skapa en ny mapp i "Mina bilder" under 2010 med namnet Pappas begravning 30 Juli 2010. Det är så långt ifrån acceptabelt det bara kan bli. Liksom alla andra förväntar sig så hade jag också förväntat mig åtminstone 30, 40 år till med honom. Han kommer inte närvara vid min 20-års dag, han vet inte vad jag ska utbilda mig till (det är väl knappast så att jag själv vet det) och det där stundande 50-års kalaset som vi hade gjort upp att jag skulle sjunga på om 5 år.. Det är som bortblåst, finns inte längre. Men det finns en sak som gör mig speciellt ont när jag tänker på att han har gått ur tiden såhär tidigt. Barnbarn. Att få uppleva att bli kallad morfar. Det missar han.









Pappa, Du finns i mitt ♥

(v


Kommentarer
Postat av: My

Jag klarar inte av att läsa.. Mina ögon börjar seriöst att vattnas. Jag kände inte din pappa, men jag beklagar..



Min pappa är redan gammal, men jag är ju fortfarande ung..

2010-08-06 @ 16:16:11
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0