tisdag

Imorgonbitti, vid 7-tiden, avgår Pontiacen mot Göteborg. Det blir Liseberg för hela slanten är det tänkt. Det skulle bli någorlunda fint väder imorn, hoppas det nu då, och inte så långa köer till karusellerna. Jag eller Gustav ska köra. Puh, börjar bli nervös, men det ska nog gå bra. Vad har hänt hittills då?
Jobbat arslet av mig. Gött med pengar, får lön om tre dagar. Varit på begravningsbyrån och diktat ihop en tackannons för alla kondoleanser, blommor etc. till pappas minne. Kommer i Arvika Nyheter imorn. Besiktat Pontiacen - den här gången gick den igenom till allas lättnad! Varit i Börtan hos Maj-Britt med vorsteh-hundvalpen (Knuts) som käkade flugsvamp härom dagen och nästan dog (!). Monterat Eukanuba-hyllor på jobbet efter stängningsdags. Roligt att umgås med kollegorna. Jobbade 18-23.30 (fin OB!) Varit på spontanbesök till Amanda. Vi tjötade lite, gjorde fruktsallad med glass och såg på One Tree Hill :) Har även varit uppe i oändligheten (Lersjön) och åkt skotare med Gustav. Får för mig det ibland - gillar spontanbesök och så gillar jag Gustav. Dock gillar jag inte att det är så dumma körvägar. Antingen så är det världens sidlut så man tror att man ska välta eller så är det så brant att hytten står rätt upp och ner så att man på uppvägen tror att man när som helst ska glida bakåt, eller som på nervägen; få antingen en stock rätt i bakhuvudet eller hela lasset över sig. Hehe, jätte skoj. Sån spänning förgyller min vardag! Jag sitter förresten och väntar på honom nu.. Och se där, när man pratar om trollen står dom i farstun! :)


(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0