söndag

Hej hopp! Ikväll har jag varit i Järnskog kyrka och framfört några låtar på konfirmandinskrivningen. Lite av en tradition att medverka på den såhär i samband med skolstarten. Vaknade vid halv nio imorse, Gustav sov hör och häpna! Jag blundade i ögonen och halvsov vidare med ena ögat öppet för att kika på mitt lilla sovande hjärta. Det är inte ofta jag medvetet får se honom i sömnen, han brukar alltid vakna innan mig. Han går upp väldigt tidigt när han jobbar förmiddagen. Och vad som är lite lustigt är att jag också ska få börja vänja mig vid att gå upp vid den tiden - kl 05.00. Känns mycket bra. Jag kan få lite ångest över det, faktiskt. Imorn börjar jag universitetet. Jag ska läsa sjuksköterska vid Karlstad universitet. Det är helt sjukt. Jag vet inte om jag har tillräckligt med motivation. Det är något som kommer ge sig under de kommande månaderna tror jag. Imorgon ska jag i alla fall starta, 13.15 är det upprop och vi slutar 17.00. Jag, Madde Danielsson, Sofia Robertsson och Tina Källman ska samåka från stan imorn. Ska hämta Madde vid halv 11. Samtidigt som det är lite jobbigt att börja igen så ska det bli kul att se vad det här är. Vi hörs snart! Nu kom Gustav :)

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0