måndag

Dynamite - Taio Cruz. Oh, gilla!
Idag har det hunnits med mycket. Vaknade vid sex-tiden av Gustavs alarm. Han gick upp, jag sov vidare till tio i sju och gick sen upp och käkade frukost. Han mötte mig i dörren. Då var han fortfarande kvar i Börtan, i väntan på att trailer-gubben skulle höra av sig för det var dags att flytta skördaren. Drog mig hemöver vid 8-tiden, hoppade i duschen, ringde vårdcentralen och pös till jobbet. Minns knappt att jag har varit på jobbet idag faktiskt. Gick vid 2, åkte till Åmot, åkte tillbaka till Charlottenberg och Dyrego och stre lite med Madde. Kanske blir Götet till veckan? Tog ett varv och investerade förnödenheter. Kvinnliga sådana. Köpte ansiktsmask (har kladdat på en som luktar jordgubb nu), lotion, hårinpackning, ÖB, apoteket och film. Flickan som lekte med elden, tv-versionen. Dom filmerna är bra. Ska köpa alla nån gång när jag får tummen ur. Hade med Gustav på centret igår, snabba ryck. Jag köpte stor godispåse till Maj-Britt och Eskil, och Gustav köpte film, Farsan. Fy tusan vilken skön film! Anton och Peter kom till Börtan igår så vi satt alla och såg den. Jag höll på att skratta ihjäl mig när pöjkera stånkade. Dom dog nästan framför tvn, filmen var något skämmig ;)

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0