lördag

Tänk om man kunde ha sånt här flyt i allt man gör! Har precis suttit med en psalm "Gud, i dina händer" och övat lite. Kom hem för, säg en 40 minuter sen. Har på den tiden hunnit med att ta en snabbdusch och lyssna igenom psalmen en gång och istället för att behöva planka den som jag var beredd att göra så hittade jag den i psalmboken, helt komplett. Har spelat igenom den 3-4 ggr och tja, kort sagt, färdig nu. Har bara lyssnat på den typ tre gånger i förrgår. Ska spela den imorn i Arvika missionskyrka vid 11. Sen direkt från stan till jobbet och städa aquariums. Lagomt pepp måste jag erkänna. Men ikväll, då gick det förvånansvärt bra med kassasytemet! Helt okej. Caroline stannade till stängningen och vi gjorde den tillsammans. Hon är så kul att jobba med! Imorn ska jag pröva själv. Efter stängningen ikväll skulle jag upp till Jossan på kvällsmys. Påväg ut bytte jag några ord med Sofia som satt i kassan på Maxi och hörde sen på utvägen ett välkänt "Emmelie!" från förbutiken och där stod Jossan och Anki och tjötade med Sara! Så då knallade jag dit och vi begav oss sedan upp till Parkgatan med GODIS, CHIPS och FLÄSKSVÅL. Haha, det sista låter verkligen inte gott. Det luktar inget vidare, men! Gott är vad det är! I lagom mängd förstås :) Joanna kom också och lite senare kom även Söffi och Sara. Vi såg på Cry Baby, åkte hem efter 10 så missade slutet. Vilken jävla film. Allvarligt, skämdes så jag trodde att jag skulle dö. Men kul! Nu ska jag hoppa i säng, shut my eyes och försöka bli lite pepp inför morgondagen. Ställer klockan på 7 - som idag. Det har varit en betydligt bättre dag idag. Känns lite lättare! Förresten, Lost med Anouk är riktigt bra! Spänki är duktig på att hitta musik. God natt!

(v


Kommentarer
Postat av: anki

haha, lite av min braiga egenskap ;) haha! Anouk är awesome! :)

2010-08-22 @ 14:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0