hoppsan

var det läkarmottagningen igen då, tredje gången gillt denna sommar. Nu är det halsont igen, och den där lilla snipen som hänger i mitten bak i halsen, nu har jag helt plötsligt tre såna. En varsin på varje sida om den stora. Ha, det ni! Det känns som jag har en matbit sittandes kvar i halsen, sväljer och sväljer men det går inte bort. Kände det igår igen, för första gången på en månad. Har tid om drygt en timme i Åmot, hoppas fan att dom hittar nåt. Har fått en dödande andedräkt också (!) och under någon månads tid har det kommit upp yttepytte matbitar från ingenstans i halsen. Mycket trevligt måste jag säga.
Shit, fick ett sms från Karlstad (?) förut om skolstart på måndag och nollning. Det sistnämnda ryser mig nästan, haha! Har hört tusen historier om den skiten, men, man får trösta sig med att det gäller ganska många studenter. Det blir spännande! :P

(v


Kommentarer
Postat av: K

Ogilla :(

2010-08-29 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0