painted red

Gosh, får dåligt samvete nu när jag ser att Karin har blivit besviken på mitt bloggskrivande :D Nej men ursäkta för dålig uppdatering. Det har bara inte blivit av, dessutom blir man lite smittad när det är få andra som uppdaterar sina :)
Allt fint med mig. Jag har varit hos mormor och morfar och målat i några dagar, garaget och vindskyddet till krôttera. Ska ta fyrhjulingen dit idag igen så fort jag har ätit frukost, det blir min tredje dag. Igår fick morfar följa med mormor in till akuten för hon har problem med luftvägarna och halsen och får rentutav andnöd ibland. Det känns inte bra, det är creepy. Dessutom så hittar man ingenting på undersökningarna vilket är väldigt märkligt tycker jag. Vi får hoppas att det bara är en polyp som dummar sig.
Nu har jag suttit och fixat en inspelning till Jossan, precis mailat iväg den till henne så får vi se vad hon kan göra :) Just det, Bella och Isac hade studentkonsert förra veckan. Grymt svängigt. Det var hur bra som helst och sen var det kul att de varvade mellan klassiskt och lite hårdare Isac-musik. Hade ingen kamera med mig, SJÄLVKLART. Jag bara glömmer och glömmer. Påtal om att glömma. Jag missade Sofias studentkonsert igår. Seriöst, hur borta får man bli? Jag visste inte att den var. Jag trodde att den var på onsdag, ändå sa jag till Sofia själv förra veckan "jasså, ska du ha konsert på tisdag" och så glömmer jag bort det! Fy vilken dålig människa jag är. Jag var så arg på mig själv igår. Jag hade verkligen ingen aning, inte ens hört det från nån heller. UUH, fy skäms. Men nu måste jag kila till frukosten så att jag kommer iväg någon gång!

(v


Kommentarer
Postat av: Karin :)

Jaa, skämmes Emmelie!

Nu e ja nöjd, mer! :)

2010-04-28 @ 13:17:19
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0