måndag

Är det inte alldeles underbart, strålande sol och 15°c varmt! Idag har jag varit ute och gått med två hundar och nu i eftermiddag jobbar jag. Riktigt bra att vara ledig från skolan på måndagar och fredagar. Kommer få ha sånglektion under ytterligare två fredagar, hade sånglektioner på fredagar innan påsklovet också, men sen är det free time! Jag kan inte klaga direkt. Nåt som jag däremot skulle vilja klaga på är att det inte finns ett enda fönster nånstans så man kan se ut. Enda chansen att se ut är om någon mot förmodan råkar öppna dörrarna till lagret samtidigt. Det händer ganska sällan :) Otroligt vilket bra humör jag är på. Jag tror det är för att det är några människor som ger mig väldigt bra energi just nu. Sen är det ju fint väder och snart dags för Tunisien. Häromdagen kom Karin och Madde hem till mig på planeringsfika. Vi skrev en packlista och kollade upp viktiga saker. Det är ganska exakt en månad kvar tills vi åker men man kan nog inte börja förbereda sig för tidigt! Adios.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0