fredag

Sitter och glor på eniro.se efter en vägbeskrivning från järnvägsstationen i Karlstad till Karlagatan 42, med andra ord Nöjesfabriken. Ska va i Karlstad runt 01.30 ikväll och hämta Jocke, Linus och hans kompis. Ska dra om en 45 minuter till Åmot och byta bil :) Får jag nåt resesällskap då? Ser lite tomt ut. Gustav kan inte men har jag tur följer Madde med, förutsatt att hon får varmvatten så hon kan duscha först. Nej, det lär bli en sen kväll. Förra helgen blev det också sent. Va hemma halv fyra men det vare värt :D Nej, bäst jag går och intar något ätbart och uttnyttjar tiden jag har till att stå upp :)

(v


Kommentarer
Postat av: Karin :)

Dax för nytt inlägg nu Emmelie! Jag kollar din blogg de första ja gör varje gång jag startar datorn, nu har ja blivit besviken för många gånger! :) kram!

2010-04-27 @ 17:15:15
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0