tisdag

Cykelklassiker och jag är inte med! Jag är såå lycklig. Cykelklassikern för två år sen har skrämt vettet ur mig. 6,5 mil - hallå, hur i helvete tänkte jag där? Otränad, hade inte suttit på en cykel på hur länge som helst. Men jag gick verkligen in med attityden att det skulle bli kul och att det skulle bli ett bra minne. Ett oförglömligt minne blev det i alla fall, OM DET BLEV. Och kul var det när jag och Anki cyklade förbi Jössefors på hemvägen, så förbannade det bara gick att bli. Jag var arg som ett bi. Jag blir arg bara jag tänker på det, det var så himla jobbigt.
Vaknade 8 imorse till ett sms från Tobias, sött som bara den. Somnade om, vaknade vid 9. Åt frukost, gick ut och städade i hundgårdarna och ena hundhuset. Nu sitter jag här, ska snart åka till mormor och äta och sen åka in till stan för att göra nårra faser på körkortsteorin på datorn och ha körlektion. Sen ska jag hem och ta det lugnt igen :) Jag ska läsa lite i teoriboken och kanske göra naturkunskap. Det beror på om jag får fingrarna ur arslet. Jag får prestationsångest när jag tänker på det. Borde börja med fördjupningsarbetet, annars får jag panik om två veckor då jag ska ha muntlig redovisning.
Ska ta med mig i alla fall Sara och Madde och gå på simhallen imorn på håltimmen. Sen ska jag göra körkortsteori på datorn innan teorilektionen.
Får vi sluta tjugo minuter tidigare på torsdag åker jag hem, annars blir jag och Madde kvar och går på gymmet. Ska klippa mig halv 5 och sen tar jag heeelgen! Eller inte riktigt, har två lektioner på fredag (som vanligt, åh vad bra det kändes att säga det!) och sånglektionen. Sen åker jag upp till the one and only Tobias Ohlsson ♥

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0