studentkonsert

Jag är grymt inne i studentkonsert-tänket idag. Jag fick tre låtar av Amelie idag som jag ska sjunga på hennes studentkonsert, vi sångare ska bestämma tonart tills imorn. Jag är jätte taggad, det är så himla roligt att hon frågade mig! Jag fick en skiva av Johanna imorse också, där hon kom med lite förslag till vår konsert. Jag sitter och lyssnar över innehållet nu, det är svin bra. Massa låtar av Paulo Mendoncas. Jag blir jätte taggad. Det gäller bara att vi bestämmer oss för vilka och börjar spåna på kompmusiker! Jag längtar helt plötsligt jätte mycket.
Imorse hade jag körlektion, ska ha en imorgon också. Vi var ute på landsvägen och imorn ska vi öva vänstersväng. Sen gäller det för mig att träna teori och göra faser på trafikskolans dator, om jag ska få någon tid för skrivningen. Den 5:e oktober ska jag däremot göra halkbanan, gaah är redan nervös. Men det går nog bra! Bäst jag sätter igång att göra något vettigt. Redovisning om prostatacancer imorn på naturkunskapen!


(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0