söndag

I fredags hämtade vi Tobias i Forshaga och åkte med tjejerna på Afterwork. Jag har aldrig varit där förut, stället bestod av tegelstenar och trä i princip. Fränt, det såg inte alls ut som jag hade inbillat mig att det skulle göra. Det var trevligt. Vi följde med Sofia hem efteråt och såg på Idol och drack te :) Fick panikont i magen när klockan var runt 11-snåret, riktigt magknip men somnade allt tillslut med värmedynan. Tobias, som måste ha världens stabilaste kroppstemperatur, låg med täcket som en skiljevägg mellan oss :P Han är nämligen alltid varm och undviker det här med onödig värme. Somnade efter 11 nån gång, och vaknade med influensa symptom. Gah, svininfluensan! skrek Bengt, livrädd för allt som har med influensa att göra. Ont i kroppen, början till ont i halsen, trött.. Så i lördags var jag och Tobias hemma, vi tog en sväng till Gunnel på kvällen men åkte hem och la oss tidigt. Skrev i min loggbok sen i fredags och försökte läsa lite körkortsteori men det va inte långa stunden. Min andra part ville nämligen inte att jag skulle koncentrera mig på en bok, han ville nånting helt annat. Och nej, va inte så fördomsfulla, det var inget snuskigt! :D
Idag skjutsade vi Tobias till Hagfors och på vägen hem somnade jag i bilen. Jag skulle börja jobba vid 12 men det var lugnt att börja 15 istället så jag åkte raka vägen ner till jobbet. Nu gör det ont i axlarna, det gör ont i huvudet, det kliar i halsen, min näsa sticks, det är ömt överallt och mitt hjärta slår som bara fan. Och jag orkar inte stå häääääär.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0