onsdag

Ja, då var man där då, på jobbet igen. Färdig med alla sysslor och en timme kvar till stängning. Då får man roa sig med att plocka i hyllorna och typ sånt här. Imorse hade vi eget arbete på naturkunskapen så jag tog sovmorgon, liksom alla andra tror jag? Jag gjorde färdigt hemuppgiften igår - vilken lättnad! Ringde Ann-Catherine, hon va till stor hjälp. Imorse gick jag upp vid 6, letade upp vad jag skulle ha på mig på skolfotot (som om det skulle vara nån big deal), klädde på mig och gick ner i trappen. Då sa jag högt för mig själv "vad håller jag på med?" och insåg att jag faktiskt har sovmorgon. Det var bittert, så jag gick och la mig igen och försov mig, såklart. Packade allt i panik och Madde kom och hämtade mig. Jag hade Gemu, lunch och Nuko där vi lyssnade på ett 17 minuter långt jam av Esbjörn Svensson trio. Jäkligt bra! Sen trädde vi på oss Stadsmusikkårens uniformer, fattade våra accesoarer och ställde upp oss för skolfoto i aulan. Det blev helt okej. Alla var inte invirade i plastfolie som jag trodde vi hade bestämt utan det blev bara Adin, Victor och Marcus som sitter ner i vänstra hörnet. Men det blev bra, sista skolfotot ever med ESMU 07-10 :( Efter detta gick vi ner och drack oändliga mängder kaffe (läs jag gick ner och drack oändliga mängder kaffe) och gick på matten. Vilket kändes skit bra för nu förstår jag verkligen nåt! Sen åkte vi hem, Madde följde med mig på centret och nu jobbar jag. Är det inte underbart. Hinner inte göra ett smack på naturkunskapen, för sen måste jag nog gå ut och röra på mig med Berry.
Imorgon är det lugna puckar, tror jag? Istället för att gå och träna ska jag och Johanna prata projektarbete sista timmen. Det behövs verkligen nu. Vi har inte gjort något på en ganska lång tid. Vi behöver göra upp en projektarbetesplan. Usch, jag får panik. Man behöver vara väl igång i november, vilket betyder att vi måste komma igång i oktober och det står ju inte på förrns vi är där! Jaa, jag vet. Nu blev det ett långt blogginlägg igen, utan speciellt mycket styckeindelning. Både Sofia och Anki blir väldigt glada på mig, men jag vet ju att Sofia aldrig läser hela blogginlägg. Hon läser de tre första raderna om hon orkar och kanske de tre sista. HAHA :) Vilket betyder att hon nyss läste det jag skrev om att hon bara läser några rader. Just det, kanske ;)

(v


Kommentarer
Postat av: anki

Hahaha, det blev ännu värre utan stycke indelning när man läser på tlfn :0 men det är helt okej emmelie :-) intressant !!

2009-09-10 @ 18:16:17
Postat av: Sofia

HAHA :D fan va roligt. jag läste till det att ni hade nuko. sen läste jag från den feta stilen till slutet ;D hahahaha

2009-09-10 @ 19:42:24
URL: http://blueberrybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0