lovdag

Idag är vi lediga, vilket känns alldeles förträffligt! Mamma hade glömt sin mobil hemma så den ringde tre gånger och fick mig att vakna vid tio. Tro det eller ej, men det var så otroligt gött att gå upp och äta frukost helt själv. Inte en själ hemma, bara jag, fågeln och Sessan inne. Jag har suttit och filat lite på låtar till min och Johannas studentkonsert. Vi bestämde att dom skulle vara färdiga tills igår, men ärligt talat, mina är inte färdiga och Johanna är sjuk så jag har inte hört något från henne heller.
Ikväll ska vi väl hämta Tobias i Forshaga. Tror jag? :) Han har räddningstjänst hela dagen så han svarar inte på mobilen heller, kom jag på för nån timme sen när jag skrev sms. Haha! Imorn har jag och Madde spelning i Gunnarskog, på söndag fyller farfar 87 år. Vet inte om vi ska åka och gratta honom? Det återstår att se. Jag måste läsa på samhäll under helgen också, har prov på måndag på samhällsekonomin. Jobbigt. Vill inte. Ska nog boka uppkörning och skrivning till veckan också, om jag har gjort färdigt faserna på trafikskolan. Så det blir att stanna kvar efter skolan på måndag, tisdag. Har körlektion på onsdag.. På onsdag ska jag stanna kvar och repa inför Amelies studentkonsert. Förstår egentligen inte hur jag kan ha så mycket att göra! Det känns som det är liiite väl mycket för tillfället, och det är ganska svårt att gallra ur. Det handlar bl.a. om trafikskolan, rep, läxor och prov. Sånt kan man inte gallra undan.
Nu ska jag gå till mormor och morfar och äta mat och ta en titt på deras laptop som dom inte kan med.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0