söndag

Arvika Mârten är över. I fredags var vi hos Madde på förfest-kalas eftersom vi inte har firat hennes 18-års dag än. Hon fick massa grejer, en blomma av mig, ett godisträd, en ram, en tårta, en spargris till Tradera, pengar.. Nöjd verkade hon i alla fall :) Vid halv 10 åkte vi in till Arvika. Jag, Jossan, Sofia och Marika i en bil. Åkte till Tina och lämnade av deras grejer, sen till tivoliområdet. Minns inte helt vilken ordning allt hände i men vi gick på stan, åkte karusell med Rasmus, Johan och Peter, gick till Saras lägenhet, genomfart förbi Timmys (baha), stre med folk helt enkelt. Åkte lite bil med Anki som körde på Hampus och Elsa också.
Igår däremot mådde jag inte så bra på morgonen, vaknade vid 11. Madde ringde vid 2 och undrade om jag skulle med in till stan för att kolla på grejer, och tur var väl det, att jag följde med. Hittade ett par mörkbruna skinnstövlar för 1 och 2, ett stadigt blått paraply med en papegoja som handtag, 1/2 kg mârtensgodis som ingen ville ha sen när jag kom hem och en present till Tobias. Skitsnygg. Sen när jag kom hem var jag jätte sleten. Satt och halvsov framför tvn och filmen "Rocksystrar" när Amanda hör av sig och ska köra Daniel in till stan. Så då följde jag med in igen, vi var hemma vid halv 1, 1 igen. Träffade roligt folk, åkte karusell med Alexandra, Eddie och Fredrika :) Träffade Lollan som va riktigt pigg och glad! Men jäklar va gött det va å va nykter! :)
Ringde Tobias när jag kom hem, pratade typ i en kvart för efter det höll jag på att somna.
Idag ska jag läsa på lite naturkunskap, göra piano- kör- och sångläxan, och ta en tur med Borka Kungen. Gaah, imorn ska jag göra halkbanan! Jag är nervös.. Herregud, jag kommer va ett nervvrak imorn.

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0