onsdag

Kul och inte ha speciellt mycket att göra. Har haft naturkunskapsprov, trodde jag skulle kolavippa imorse, men när vi väl fick provet kändes det ganska okej. Men bara för att jag säger det nu har jag säkert en massa fel.
Gjorde provet på en timme ungefär och eftersom vi i vanliga fall har dubbeltimme så får jag sysselsätta mig med något annat fram till Gemun. Inga större problem egentligen, gick ner på Coop. Gemun börjar för övrigt kvart över, så nu sitter jag här. Ljudet funkar inte på datorn, alla volymkontroller är på, men jag orkar inte fördjupa mig i problemet, annars hade jag tänkt lyssna på stämmorna vi ska repa ikväll inför Amelies studentkonsert. Jag kanske borde börja med min egen studentkonsert snart. Ironin flödar. Jag har inte börjat planka några låtar än! Jag känner mig som en väldigt dålig människa. När ska jag få fingrarna ur att göra det då?
Eftersom att Madde är sjuk idag och jag har tre timmar ledigt efter det att jag har slutat skolan så borde jag ha tid till att börja där, men nu va det ju så att jag tog med mig badkläder och tänker gå och simma sen. Om jag orkar, för jag borde göra matte också. Asså, det är tiotusen saker jag borde göra, liksom alla andra människor i världen som också har prestationsångest. Wow, nu känner jag att jag snackar alldeles för mycket.
Igår åkte jag och mamma ut till Prästängen för att hälsa på Malin och André som har flyttat dit! Världens lägenheter, det är typ en trädgård inne i lägenhetshuset. Hur mysigt som helst, med en jätte stor balkong! Avundsjuk, lite bara. Dom är så söta!
(v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0