onsdag

Nu är det nästan höstlov. Och det är stress så det SKRIKER om det. Det har varit prov och läxor de senaste veckorna, ja jag vet inte vad. Jämt fullt upp, känns som jag har kommit hem sent varje kväll sen.. Så långt jag kan minnas! Hade rep förut inför Amelies studentkonsert. Gick väl bra, kändes inte som vi fick så jätte mycket gjort idag. Dessutom är i stort sett alla på dåligt humör, då menar jag majoriteten av klassen och det kan väl bara bottna i en sak och det måste va att alla är utslitna. Hade körlektion förut med Tom, det gick väl okej. Jag är fortfarande dryg på vänstersvängarna, får aldrig göra någon för det är så många bilar bakom men det löser sig väl. Ska ha en med Wille imorn, då kommer jag tycka att det gick crap, känner det på mig. Ska spela lite sax med Krigström imorn när jag anländer till Ch-berg vid fyra. Det ska däremot bli spännande! Jag kan ju ingenting och ska spela på Think, på vår estetshow. Det är ju vansinne egentligen, ibland tar jag på mig grejer utan att tänka. Hur bra kan det gå egentligen, jag spelade sist i 4:an eller 5:an. Om inte mitt saxofonsolo på Mustang Sally gills, då jag bara blåste i den och knappt det - det lät skräp, så dåligt att folk satt och skrattade som idioter inne i studion. Det var kul.
Imorn har vi Scemu och ensemble, sen åker jag och Bettan med syon till Grums för att prata för musikestet i Arvika. Halv tre måste jag vara tillbaka i stan för då har jag körlektionen. Blir nog bra. Gött att slippa lite lektioner, fast jag kommer säkert få jobba ikapp religionen på nåt vis. Det blir nog bra, jag tänker positivt. Till veckan ska jag skriva teorin! Det ska jag också försöka ta det lugnt för och läsa på i helgen. På fredag fyller jag år vilket vill säga MYNDIG. Nej nu är det natta!

(v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0