torsdag

Efter tre veckors riktigt HÅRT arbete så är vi äntligen färdiga ikväll! Ikväll gör vi andra och sista föreställningen för Spaceship rehab - vår estetshow! :D Tänk, nu har vi snart fullgjort vår ScMu och varken jag eller någon annan kan helt fatta att det faktiskt är vår estetshow vi just nu håller på att slutföra! Och som vi har jobbat. Min grupp som ansvarade för PR har nästan jobbat ihjäl sig med alla sponsorer, på håltimmar och under tid efter skolan. Vår klass har repat som galningar nu på slutet, det har varit sena kvällar för alla, i tisdags var jag hemma 23.15. Jag har mått lagomt bra den senaste veckan vill jag lova! Mitt i allt detta hade vi kulturchock! Vi har fått lägga ner hur mycket planering och energi som helst på dessa projekt. Grejen är den att man vilar aldrig när man kommer hem, alla projekt snurrar vidare i huvudet, man planerar för fullt för nästa dag. Jag har t.ex. aldrig övat såhär intensivt på mina instrument och allt tillhörande som jag har gjort under de senaste veckorna. Musikestet sätter press på en. Asså, fy fan, ibland vill man bara spy på det. Och ovanpå våra föreställningar och rep, inte bara till shower, utan till studentkonserter också så får man tiotusen läxor som man inte har tid att kolla på för vi har fullt upp med rep på kvällarna! Och lärarna, vart har dom varit under den här slit-ihjäl-sig-tiden? Däremot har Swanö och Svullo ställt upp på sena kvällar och varit oumbärliga för oss. Nej, efteråt är det alltid sjukt kul att kolla tillbaka även om det har varit jordens slit.
En liten utvärdering från igår kanske? Jag kan inte klaga! Filmen av bl.a. killarna som illustrerar kidnappningen av våra AF:are (Anonyma Facebookare) va helt underbar. Jag skrattade så jag grät. Och folk skrattade, så jag tror det var uppskattat. Ikväll blir det ännu bättre! :)

(v


Kommentarer
Postat av: Karin :)

Jaa, vart lärarna hållit hus är min fråga också... Ska nog nämna det i utvärderingen..... -.-

2009-11-19 @ 15:35:14
URL: http://mygoldenthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0